fredag 5 mars 2010

Krogen ikväll!

Bild: Den osminkade sanningen...

Ikväll ska jag ut på krogen igen, fast denna gång med Emma. Blir himla roligt!! :)
Förlåt för dålig uppdatering, men vårt internet vill inte funka igår so det skulle, så jag har ju jätte mycket att uppdatera sedan kan jag lova, förbered er på en bildbomb!
Just nu sitter jag på skolans bärbara mac datorer.

Sedan försov jag mig imorse så jag är traschig som bara den idag!
Sedan så stod hästarna igår och även ikväll kommer det bli så, vilket dom inte borde göra. Men nu får det bli så. Imorgon så åker jag med Jolly in till vännäs till föreningen. Blir att hoppträna lite innan tävlingen på söndag!! Blir LC & LB (dponny).

see ya later

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!