lördag 30 januari 2010

Premiär inlägget, Att flytta utomlands och jobba?


Premiär för min blogg! :)

Har en annan blogg också, en logg för hästintresserade som jag ahft länge. Men eftersom jag gillar att blogga och att jg nu skall sälja min häst osv och ta et break så känns det som om att jag ej kommer kunna blogga inom "häst" lika mycket och då fick jag ideén att göra en "vanlig" blogg.

Jag heter egentligen Jessica och blir 19 år nu och skall nu efter studenten förmodligen åka utomlands och jobba och skaffa mig helt andra erfernheter och prova på något helt nytt!

Jag kan verkligen inte sluta drömma om att åka och jobba utomlands..


Någon som vet hur det är att "flytta" utomlands och jobba och att få "jobbtillstånd", som amn söker där då eller? Skall man gå till svenska ambassaden och söka "jobbtillstånd"(eller vad det nu kallas..)?


Snälla skriv, vill gärna veta och har ni jobbat utomlands, vart och vad har ni jobbat med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!