söndag 31 januari 2010

Anna skipper bitchig?




Jag har blivit djupt fast vid sidan Karaokeparty.com, där sitter man och sjunger som "singstar" fast på internet och försöker klättra sig på topplistorna! Och då såg jag tt det fanns en låt som hette "the Climb" med Miley Cyrus som jag aldrig hört och som jag provlyssnade på och fastnade för låten direkt! Och nu hr låten fastnat på min hjärna kan jag lova.. Men jag gillar även miley Cyrus låt "Party in the U.S.A". Hon har faktiskt jäkligt bra sångröst...

Jag har även jobbat ikväll, gick bra! Sedan så kollade jag på ett program som jag aldrig tidgare sett, om hette "Blåsningen". Det är vad det låter som, då dom blåser kändisar. Dom blåste b.la Anna Skipper och det var jäkligt kul då hon typ skällde ut ett barn. Man fick se en helt annan sid av Skipper kan jag lova! Ursäkta mig men hon verkade lite "bitchig" faktiskt, ni skulle ha sätt hennes blickar, om blickar kunde döda! Hon skulle aldrig iallafall å vara barnvakt åt mina barn, on verkade inte vara någon "barn älskare" iallafall. Iallafall inte om man såg det utifrn "blåsningen", men i och för sig så spelade ju barnet att vara en skitunge", men var ganska roligt att se faktiskt, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!